حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم
سرخط خبرها

افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه

  • کد خبر: ۲۱۸۴۲۸
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
افشای جنایت جدید رژیم صهیونیستی در غزه
شبکه خبری الجزیره تصاویری را از یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشت که در شهر خان‌یونس چهار غیرنظامی فلسطینی را با راکت هدف قرار داده و به شهادت می‌رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه خبری الجزیره تصاویری را از یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی به اشتراک گذاشت که در منطقه «السکه» شهر خان‌یونس چهار غیرنظامی فلسطینی را هدف قرار داد.

این تصاویر توسط یکی از پهپاد‌های ارتش رژیم صهیونیستی گرفته شده که اوایل فوریه گذشته در خان یونس سرنگون شد. در این تصاویر مشاهده می‌شود که پهپاد اسرائیلی چهار جوان فلسطینی بی دفاع را تحت تعقیب قرار داده و در ادامه آنها را با شلیک چند راکت هدف قرار می‌دهد، به این شکل که با شلیک راکت اول، ۲ نفر از این جوانان به شهادت رسیده و با شلیک سوم یک نفر دیگر از آنها و درادامه با شلیک دو راکت دیگر نفر چهارم به شهادت می‌رسد.

«سالم خضر» خبرنگار شبکه خبری الجزیره در گزارش خود اعلام کرد: این منطقه از زمان آغاز نفوذ به استان جنوبی در اوایل دسامبر گذشته، شاهد حملات هوایی و عملیات‌های نظامی اسرائیل است.

در این ویدیو، چهار جوان فلسطینی مشاهده می‌شوند که در جستجوی خانه‌هایشان یا باقی‌مانده آنها در میان خرابی‌های به‌جا مانده از حملات جنگنده‌های دشمن با پای پیاده حرکت می‌کنند، کاملا مشخص است که آنها هیچ سلاحی همراه نداشته و هیچ خطری ایجاد نمی‌کنند، اما هدف قرار می‌گیرند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه در بیانیه‌ای این جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و تاکید کرد که این ویدیو جنایات شنیع این رژیم را نشان می‌دهد.

همچنین این دفتر تاکید کرد که رژیم اشغالگر دست به قتل انتقام‌جویانه، عامدانه و فراتر از انسانیت در حق غیرنظامیان بی‌دفاع می‌زند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->